

Και θα μπορούσε κανείς να το δει με ενδιαφέρον το όλο εγχείρημα εάν ο πρόεδρος και οι συνεργάτες του μας εξηγούσαν και τον “οδικό χάρτη” του φεστιβάλ που απλώνεται σε όλο το νομό, δηλαδή τις στοχεύσεις τους , σε αυτό που επιθυμούν να φέρουν ως αποτέλεσμα στον επιχειρηματικό κόσμο.
Δυστυχώς τίποτα από όλα αυτά δεν ακούσαμε.
Περισσότερο μπερδευτήκαμε.
Επιχειρήθηκε από τον κ. Λουζιώτη και τους συνεργάτες του να παρουσιαστεί αυτό το εγχείρημα ως μεγάλο και πρωτότυπο, ενώ επί της ουσίας αφορά συνήθεις εκδηλώσεις γευσιγνωσίας και προβολής της ντόπιας κουζίνας, που εδώ και χρόνια προωθούνται σε όλη τη χώρα- και στην Κορινθία έχουν γίνει ουκ ολίγες και φέτος- από την αυτοδιοίκηση και διάφορους συλλόγους με τη “γαρνιτούρα” της Καλλιτεχνικής επένδυσης.
Και θα μπορούσαμε και αυτό να το δούμε επίσης με ενδιαφέρον εάν ήταν διακριτή η προσπάθεια και το πλάνο τέτοιων εκδηλώσεων που αναβαθμίζει σε κάθε επίπεδο τον αποδέκτη. Τους επαγγελματίες και επιχειρηματίες της Κορινθίας.
Δεν το είδαμε!
Παρουσιάστηκε το θολό προφίλ ενός γεγονότος που “βαφτίστηκε” φεστιβάλ πολιτισμού, τέχνης, κληρονομιάς, Κορινθιακής Κουλτούρας κοκ
Τι δουλειά έχει όλο αυτό, με το επιχειρείν; Καμία.
Πέραν της προβολής των ντόπιων προϊόντων που θα μαγειρευτούν από γνωστούς σεφ, σε διάφορες περιοχές του νομού Κορινθίας, δεν βλέπουμε τίποτα άλλο εμπνευσμένο, πρωτότυπο, στοχευμένο, με πλάνο και πεδίο δράσης.
Υπάρχουν άλλοι φορείς που προάγουν πολιτισμό και τουρισμό. Έχουν ατζέντα και ασκούν πολιτική.
Οι συνέργειες και οι συμπράξεις αφορούν τους πυλώνες του κάθε φορέα και έχουν έναν κοινό στόχο. Την Κορινθία και τους πολίτες της.
Αναρωτιέμαι τι σχέση έχει το Επιμελητήριο πχ με την ανάδειξη της διαδρομής του Αποστόλου Παύλου στην Κορινθία, που ο κ. Λουζιώτης μας ανακοίνωσε επίσης τις προάλλες, όταν ο ίδιος θα έπρεπε να γνωρίζει πως είναι τομέας που έχει ήδη ασχοληθεί η αυτοδιοίκηση και ο δήμος Κορινθίων με την αντιδημαρχία τουρισμού.
Καμία σχέση δεν έχει λοιπόν.
Το έντεχνο μπέρδεμα με τον Πολιτισμό περισσότερο μας προβληματίζει πως στερείται η διοίκηση του Επιμελητηρίου προτάσεων και δράσεων στον τομέα που υπηρετεί παρά μας “γοητεύει”.
Τα “Μαγειρέματα” αυτά, υποπτευόμαστε, πως γίνονται για να βρίσκονται κοντά στις Επιμελητηριακές εκλογές του Νοεμβρίου.
Όταν στο παρα πέντε των εκλογών ανακοινώνεις αμφιλεγόμενες εκδηλώσεις, εκδηλώσεις που ποτέ δεν είχες στην ατζέντα σου ούτε και στην φιλοσοφία σου, τότε κάνεις focus στην επικοινωνία και όχι στο γεγονός.
Και αυτό, δεν είναι τόσο κολακευτικό για τον επιχειρηματικό κόσμο.
ΥΓ. Οι αυτοδιοικητικοί καλό θα ήταν να είναι πιο προσεκτικοί σε αυτές τις υποθέσεις.
Τζένη Σουκαρά