Επιστροφή στην πραγματικότητα και στους απλούς αλλά έμπειρους μάστορες που ματσακονιάζουν (*) τα σίδερα από τις σκουριές, τα ξύνουν και μετά τα βάφουν.
Η συντήρηση και η αναβάθμιση της γέφυρας και του περιβάλλοντος χώρου προχωρά με αργούς μεν αλλά σταθερούς ρυθμούς με την εποπτεία του αντιδημάρχου Γ. Πούρου (χωρίς κάμερες και φωτογραφικούς φακούς , οφείλω να ομολογήσω).
Τα προβλήματα από την απουσία συντήρησης όλα αυτά τα χρόνια πολλά και πρέπει να λυθούν ένα προς ένα. Από τους βανδαλισμούς (χρωματικούς και άλλους) των πολύ νεαρών συμπολιτών μας μέχρι τον ηλεκτροφωτισμό όπου λάμπες έχουμε φως, όμως όχι! Υπάρχουν ακόμα και πιο σύνθετα θέματα όπως τα μακριά συρματόσκοινα και οι βιδωτές βάσεις στήριξης των ξύλινων τμημάτων που θέλουν ειδική μεταχείριση και επιμέλεια. Λύσεις όμως πιστεύω, θα βρεθούν και μάλιστα χωρίς ακαδημαϊκή συνδρομή!
Το πιο σημαντικό όμως πρόβλημα είναι αυτό της τριήρης!
Η εμμονή του πρώην .Δημάρχου να δώσει όψη αρχαίας τριήρους σε ένα άκρως μοντέρνο ως προς την κατασκευή του κατασκεύασμα μας ¨χάρισε¨ ένα ξύλινο μόρφωμα αντιφατικό και παράταιρο ευτυχώς μόνο σε ένα τμήμα του. Και αν το αισθητικό αυτό ατόπημα ξεπερνιέται με το γνωστό κορινθιακό χιούμορ (μην πω τώρα…), το θέμα του πως συντηρείς τα σίδερα που κρύβονται πίσω από τα ξύλα ε δεν λύνεται! Και παρότι τα ξύλα βάφτηκαν για λόγους κυρίως καθαριότητας κάποια στιγμή θα πρέπει να αφαιρεθούν για να βάζουμε τα πράγματα στην σωστή αισθητική και πρακτική τους διάσταση.
Κάποια στιγμή θα πρέπει να το πάρουμε απόφαση: Τριήρης και Καλατράβα δεν κολλάνε!
Ας αφήσουμε την τριήρη στην ιστορία και ας μείνουμε στο σήμερα και την τωρινή πραγματικότητα. Φτάνει πιά!
Και επειδή προσωπικά εξακολουθώ να έχω τις αντιρρήσεις μου στην ¨μοντερνιά¨ του 1.3 εκ. Ευρώ, πιστεύω και προτείνω την κήρυξη διαγωνισμού ιδεών από τον Δήμο Κορινθίων, όπου αρχιτέκτονες και πολιτικοί μηχανικοί του τόπου θα μας δώσουν λύσεις ώστε ο Καλατράβα να μπορεί να γίνει πιο Κορίνθιος ..!!!
Την καλημέρα μου.
((*) ματσακόνι, ναυτικός όρος, όπου με σφυρί και καλέμι αφαιρούνται οι σκουριές από τα σιδερένια τοιχώματα των σκαφών / πλοίων)