Διπλάσια από τον μέσο όρο της ΕΕ η υπερβάλλουσα θνησιμότητα στην Ελλάδα
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε η Eurostat την Παρασκευή, η υπερβάλλουσα θνησιμότητα στην Ελλάδα ήταν 17,4%, πίσω μόνο από την Πορτογαλία που είχε 19%. Πρόκειται για ποσοστά υπερδιπλάσια από τον μέσο όρο της ΕΕ.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι τον Απρίλιο η ΕΕ είχε το υψηλότερο ποσοστό του 2022 στην υπερβάλλουσα θνησιμότητα. Η προηγούμενη κορύφωση καταγράφηκε τον Νοέμβριο του 2021 (+26%).
Εκτός από την Πορτογαλία και την Ελλάδα, μεγάλο ποσοστό κατέγραψε τον Μάιο και η Ιρλανδία με 13%.
Αντίθετα, πέντε κράτη μέλη κατέγραψαν τιμές χαμηλότερες από τον εθνικό μηνιαίο μέσο όρο για την περίοδο 2016-2019. Αυτές ήταν η Βουλγαρία και η Λιθουανία (αμφότερες -2%), η Σλοβακία, η Ουγγαρία και η Κροατία (όλες -1%).
Υπενθυμίζεται, ότι τα στοιχεία δεν καταγράφουν μόνο τους επίσημους θανάτους από την πανδημία, αλλά και όλες τις άλλες αιτίες θανάτου που προϋπήρχαν και λόγω του κορονοϊού οδήγησαν σε απώλεια ζωής.

tvxs.gr