Κοινό μέτωπο 12 δημάρχων του Αργοσαρωνικού κατά της νέας ΠΟΑΥ – Αντίθεση και από τον Δήμο Κορινθίων για τον Κόρφο
Σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στον Πόρο, συμμετείχαν δώδεκα δήμαρχοι της ευρύτερης περιοχής, οι οποίοι, σύμφωνα με τον δήμαρχο Κορινθίων Νίκο Σταυρέλη, αποφάσισαν ομόφωνα τις επόμενες κινήσεις τους, προκειμένου να αποτρέψουν την υλοποίηση του σχεδιασμού.
Ο κ. Σταυρέλης υπογράμμισε ότι η περιοχή του Δήμου Κορινθίων και ιδιαίτερα ο Κόρφος είναι ήδη υπερφορτωμένη από τη λειτουργία περισσότερων από δέκα μονάδων ιχθυοκαλλιέργειας, επισημαίνοντας ότι δεν υπάρχει περιθώριο για νέες εγκαταστάσεις.
«Καμία νέα μονάδα δεν θα επιτρέψουμε να γίνει», ανέφερε χαρακτηριστικά, ξεκαθαρίζοντας παράλληλα ότι η αντίθεση του Δήμου δεν περιορίζεται μόνο στη δημιουργία νέων μονάδων, αλλά επεκτείνεται και σε ενδεχόμενες αυξήσεις της παραγωγικής δυναμικότητας των υφιστάμενων εγκαταστάσεων.
Το θέμα των υδατοκαλλιεργειών και της χωροθέτησής τους αναμένεται να απασχολήσει έντονα το επόμενο διάστημα τις τοπικές κοινωνίες, καθώς οι δήμοι του Αργοσαρωνικού εμφανίζονται αποφασισμένοι να συντονίσουν τις ενέργειές τους προκειμένου να υπερασπιστούν, όπως αναφέρουν, το περιβάλλον, τον τουριστικό χαρακτήρα και την ποιότητα ζωής των κατοίκων των περιοχών τους.