Η σύμβαση, με ΑΔΑ: 6Α85469ΗΛ3-ΝΛΙ, υπογράφηκε στις 9 Σεπτεμβρίου 2025 και προβλέπει την παραγωγή τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σποτ, προβολή σε ΜΜΕ, δημιουργία ιστοσελίδας και διαχείριση social media, καθώς και παραγωγή ενημερωτικού υλικού σε τρεις γλώσσες.
Ωστόσο, η πολύ σύντομη διάρκεια εκτέλεσης (μόλις πέντε ημέρες) και το ύψος της δαπάνης γεννούν ερωτήματα σχετικά με τη σκοπιμότητα και τη διαδικασία ανάθεσης του έργου.
Το ρεπορτάζ θέτει σειρά ερωτημάτων :
Με ποια διαδικασία αποφασίστηκε η απευθείας ανάθεση του έργου;
Πώς τεκμηριώθηκε το ύψος της δαπάνης σε σχέση με τη διάρκειά του;
Έγινε έλεγχος πιθανών ασυμβίβαστων μεταξύ μελών του Δ.Σ. και των δικαιούχων;
Ποια ήταν τα παραδοτέα και πώς πιστοποιήθηκε η ολοκλήρωσή τους;
Ποια μέσα ενημέρωσης συμμετείχαν στην καμπάνια και με ποια κριτήρια;
Σε επικοινωνία του Korinthia24 με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Κορινθίας, κ. Παναγιώτη Λουζιώτη, εκείνος ανέφερε ότι συμβουλεύτηκε τους νομικούς του φορέα, οι οποίοι τον ενημέρωσαν πως δεν τίθεται κανένα ζήτημα νομιμότητας ή αδιαφάνειας στη διαδικασία.
Με αφορμή δημοσιογραφικά ερωτήματα που αφορούν το ίδιο πρόγραμμα, ο Αθανάσιος Δούρος, επικεφαλής της παράταξης «Κορινθιακό Επιχειρείν» και μέλος του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου, προχώρησε σε γραπτή δήλωση, υπογραμμίζοντας την απόλυτη αποστασιοποίηση της παράταξής του από τις διαδικασίες ανάθεσης.
Ο κ. Δούρος διευκρινίζει ότι το Διοικητικό Συμβούλιο, στις 4 Σεπτεμβρίου 2025, συνεδρίασε αποκλειστικά για την αποδοχή και υλοποίηση του εγκεκριμένου προγράμματος «Ενημέρωση για την υπεύθυνη κατανάλωση οίνων και το ενωσιακό καθεστώς ΠΟΠ/ΠΓΕ» (προϋπολογισμού 1.263.807,72 € για την τριετία 2025–2027), χωρίς καμία αναφορά ή απόφαση περί αναθέσεων.
«Εδώ εξαντλείται πλήρως η συμμετοχή μου, καθώς και των μελών του συνδυασμού μου», σημειώνει χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι ουδεμία γνώση ή εμπλοκή είχε για τις μεταγενέστερες αποφάσεις.
«Οποιαδήποτε προσπάθεια σύνδεσης μαζί μας είναι αβάσιμη και κακόβουλη – μια φθηνή σκευωρία που υπονομεύει τη διαφάνεια και τα οφέλη των οινοπαραγωγών», αναφέρει ο κ. Δούρος, καταλήγοντας πως η στάση της παράταξής του παραμένει «διαφανής, θεσμική και καθαρή».
Το Επιμελητήριο Κορινθίας, ως φορέας εκπροσώπησης του επιχειρηματικού κόσμου, καλείται να δώσει σαφείς απαντήσεις, προκειμένου να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των μελών του και την αξιοπιστία του θεσμού.