Την ώρα που ο κουρνιαχτός από τη συζήτηση για τη Δημοτική Συγκοινωνία αρχίζει να κατακάθεται, τα ερωτήματα που αιωρούνται πάνω από το Δημαρχείο είναι πιο πολλά κι από τις στάσεις της γραμμής που δεν υπάρχει ακόμα.
Για παράδειγμα Με ποιες διαδικασίες θα γίνουν οι προσλήψεις οδηγών ; Πώς θα πληρώνονται; Από ποιον κωδικό; Με τι θεσμικό πλαίσιο; Θα δουλεύουν 13 ώρες τη μέρα για να βγαίνει η βάρδια; Κι αν αρρωστήσει κανείς — θα βάλουμε το λεωφορείο στο… delivery; Και πού θα φορτίζονται τα ηλεκτρικά οχήματα, αφού ο Δήμος δεν διαθέτει καν σημεία φόρτισης; Μήπως στην αυλή κάποιου αιρετού, με καλώδιο από το μπαλκόνι;
Αν η απόφαση απορριφθεί από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση, τότε η περίφημη «γραμμή» μένει σταθμευμένη επ’ αόριστον. Δηλαδή, να ‘χαμε να λέγαμε και να περιμένουμε τον νέο Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης για να δούμε πότε θα πάρουμε το… πρώτο εισιτήριο.
Αν όμως η λύση υπάρχει, και την ξέρει μόνο ο πρώην δήμαρχος που ηγήθηκε της πρότασης, τότε ας το πει δημόσια. Να μην ταλαιπωρείται κι ο κόσμος στην αναμονή. Γιατί προς το παρόν, μόνο ένα πράγμα κινείται στην υπόθεση: η φαντασία.
Στη συνέντευξή του στην Τζένη Σουκαρά, ο κ. Νανόπουλος δεν ήταν ιδιαίτερα… διαφωτιστικός.
Αξιοσημείωτο πάντως ήταν αυτό που είπε, πως ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης έρχεται σε τρεις μήνες.
Άρα γιατί δεν συμφώνησε με τον νυν δήμαρχο που πρότεινε να περιμένουμε λίγο;
Ίσως γιατί στον πόλεμο εντυπώσεων, το 18-17 της ψηφοφορίας φαίνεται πιο επικοινωνιακό. Αυτό το αποδέχομαι!
Απομένει να δούμε αν το επικοινωνιακό είναι ευκαιριακό ή όχι.
Θα μου πεις να στρέψω αλλού το βλέμμα..Την ώρα που στην Κόρινθο μετράμε στάσεις και ανακοινώσεις, στη Βόρεια Ελλάδα μετρούν συλλήψεις.
37 συνολικά για παράνομες επιδοτήσεις ΟΠΕΚΕΠΕ, ύψους περίπου 10 εκατομμυρίων ευρώ.
Δύο πρωταγωνιστές – ένας Κρητικός κι ένας Γιαννιτσιώτης – φέρονται να είχαν βρει τον τρόπο να «φυτεύουν» επιδοτήσεις εκεί που ούτε ραδίκια δεν φυτρώνουν.
Και μετά λέμε ότι «δεν υπάρχουν δουλειές στην ύπαιθρο»…
Ο Μιχάλης Χατζής κερδίζει με άνεση τον τίτλο του μοναδικού δημοτικού συμβούλου στην Ελλάδα που δεν θέλει το Ράλλι Ακρόπολις.
Όχι, δεν τον ενοχλεί ο θόρυβος των καρμπυρατέρ . Οι δρόμοι, λέει, θα χαλάσουν.
Μόνο στον Δήμο Κορινθίων,αυτά φίλες και φίλοι…
Η εικόνα του Δημοτικού Συμβουλίου πλέον είναι… αποκαρδιωτική.
Οι πολίτες στα πηγαδάκια έχουν αγανακτήσει. Δεν θέλουν ούτε τις εκρήξεις, oύτε τα δεν μπορώ, ούτε τα «σπατάλησα τα χρόνια μου για σένα», ούτε τα «ραντεβού στα Γουναράδικα».
Βαρέθηκαν τις καταγγελίες για έλλειψη δημοκρατίας, τις νομικές κόντρες και στιγμές άκρατης αλαζονίας, τις κοκορομαχίες με τα πουλέν της κόντρας.
Το κοντέρ μηδένισε για όλους. Μια βόλτα θα σας κάνει να το διαπιστώσετε.
Το μόνο που σπαταλιέται σταθερά είναι ο χρόνος και η υπομονή του κοινού.
Μαθαμε και αυτό στο δημοτικό συμβούλιο. Πως ο κ. Χατζής ισχυρίσθηκε πως διαχειριζόταν ευαίσθητα θέματα νερού στη Στυμφαλια ερήμην του δημάρχου ενώ ήταν πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ.
Πρόκειται για το πρώτο underground έργο στην ιστορία του Δήμου.