Για παράδειγμα:
Με ποιες διαδικασίες θα γίνει η πρόσληψη των οδηγών που ανέφερε ο κ. Νανόπουλος; (Ο πρώην δήμαρχος υποστηρίζει μέσω του ΔΗΜΟΠΡΑΚΤΟΥ)
Πώς θα πληρώνονται; Από ποιον κωδικό του προϋπολογισμού; Και με ποιο θεσμικό πλαίσιο;
Θα δουλεύουν 13 ώρες ο καθένας για να καλύψουν τη μία και μοναδική γραμμή;
Κι αν αρρωστήσει κάποιος; Θα πάρουμε ρεπό κι εμείς από τις μετακινήσεις;
Πού θα κυκλοφορούν τα λεωφορεία; Για πόσες ώρες; Με τι ωράριο;
Τι γίνεται αν ένα από τα δύο λεωφορεία πάθει βλάβη; Ποιος το συντηρεί, ποιος πληρώνει;
Και για να μην ξεχνιόμαστε: πού θα φορτίζονται τα ηλεκτρικά οχήματα, αφού ο Δήμος δεν διαθέτει σημεία φόρτισης;
Εάν έχει δίκιο η δημοτική αρχή τότε την απόφαση θα την απορρίψει η Αποκεντρωμένη Διοίκηση και η μια γραμμή δημοτικής συγκοινωνίας “παγώνει” για άγνωστο χρονικό διάστημα. Θα πρόκειται για μια πορεία με νομικά κενά, που είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσει σε προσφυγές, αντιδράσεις και πιθανότατα έναν ακόμη νομικό λαβύρινθο χωρίς σαφές τέλος.
Εκτός αν υπάρχει άλλος τρόπος τον οποίο γνωρίζει ο πρώην δήμαρχος Βασίλης Νανόπουλος που ηγήθηκε της εκστρατείας και της εισήγησης του θέματος στο ΔΣ.
Εάν η οδός αυτή ειναι “προσβάσιμη και αποτελεσματική” καλό είναι δήμος και επικεφαλής της αντιπολίτευσης να συνεργαστούν προς αυτήν την κατεύθυνση.
Αλλιώς βρισκόμαστε και πάλι στην αναμονή και στο περιθώριο της “ιστορίας” ..
Αν ψηφιζόταν η πρόταση της Δημοτικής Αρχής για να περάσει η γραμμή στο ΚΤΕΛ, σε λίγες εβδομάδες ίσως να υπογραφόταν και η σύμβαση με το ΚΤΕΛ ώστε η γραμμή να ξεκινήσει.
Και παρά το γεγονός πως επικοινωνιακά έπαιξε το 18-17 υπέρ της αντιπολίτευσης στην ουσία κανείς δεν γνωρίζει για ποσο καιρό ακόμα ο ο δημότης θα περιμένει… στη στάση.
Τουλάχιστον μέχρι τον Νέο Κώδικα τοπικής Αυτοδιοίκησης.