

Ο κ. Δήμας, συνοδευόμενος από τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών Δημήτρη Αναγνώπουλο, πραγματοποίησε αυτοψία σε κρίσιμα εργοτάξια του έργου, προκειμένου να διαπιστώσει από κοντά την πρόοδο των εργασιών.
Παραδίδονται 65 χιλιόμετρα μέχρι τέλη Ιουλίου
Όπως δήλωσε ο Υπουργός:
«Ο σχεδιασμός είναι τα 65 πρώτα χιλιόμετρα, ξεκινώντας από τον Πύργο και πηγαίνοντας βόρεια, να παραδοθούν έως τις 31 Ιουλίου. Τα υπόλοιπα 10 χλμ., μέχρι την Πάτρα, αναμένεται να ολοκληρωθούν έως το τέλος Νοεμβρίου. Σε πολλά σημεία, η πρόοδος φτάνει ακόμη και το 97%, απομένουν μόνο λεπτομέρειες, όπως πινακίδες και περιφράξεις».
Αισθητή μείωση τροχαίων με προσωρινές παρεμβάσεις
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο κ. Δήμας στα θετικά αποτελέσματα των παρεμβάσεων οδικής ασφάλειας που εφαρμόστηκαν πιλοτικά από το Δεκέμβριο του 2023 στον άξονα Πάτρα–Πύργος:
«Η μείωση των τροχαίων είναι θεαματική. Τα μέτρα αυτά έχουν ήδη σώσει ζωές. Παρόμοιες παρεμβάσεις εξετάζονται και για τον ΒΟΑΚ (Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης), όπου παρατηρείται υψηλή επικινδυνότητα».
Τι γίνεται με τον άξονα Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα
Ο κ. Δήμας επεσήμανε ότι ο οδικός άξονας Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα είναι στις προτεραιότητες του Υπουργείου και της Κυβέρνησης:
«Μελετώνται εναλλακτικές λύσεις και μετά την παράδοση του Πάτρα–Πύργος θα ξεκινήσουμε συζητήσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για να προχωρήσουμε το έργο».
Ο Υπουργός έκλεισε την τοποθέτησή του δίνοντας έμφαση στη διαχείριση των υδάτινων πόρων, επισημαίνοντας ότι έχουν δρομολογηθεί σημαντικά έργα, όπως:
Το φράγμα του Ασωπού στην Κορινθία,
Η ενίσχυση του ταμιευτήρα Μπραμιανών και το φράγμα στο Μύρτο,
Η χρηματοδότηση για τα δίκτυα του φράγματος Πλακιώτισσας στη Μεσαρά.
«Συνολικά, τα υδραυλικά έργα που υλοποιούνται στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 2,5 δισ. ευρώ, συμβάλλοντας τόσο στην αγροτική ανάπτυξη όσο και στην αντιμετώπιση των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής».