• NEWSROOM
  • LATEST NEWS
    • LATEST NEWS
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΠΑΙΔΕΙΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
    • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ
    • ΕΓΡΑΨΑΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • VIDEOS
  • LIFE PLUS
    • LIFE PLUS
    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
    • STORIES
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • PODCAST
    • ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

  • NEWSROOM
  • LATEST NEWS
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΠΑΙΔΕΙΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ
    • ΕΓΡΑΨΑΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • VIDEOS
  • LIFE PLUS
    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
    • STORIES
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • PODCAST
    • ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Η λήψη πολυβιταμινών δεν βοηθά τους ανθρώπους να ζήσουν περισσότερο, σύμφωνα με μελέτη

  • June 27, 2024
  • Posted in ΥΓΕΙΑ
  

Ασαφή παραμένουν τα οφέλη και οι βλάβες από την τακτική χρήση πολυβιταμινών, ενώ νέα, μεγάλης εμβέλειας μελέτη διαπιστώνει, πως η καθημερινή λήψη τους δεν συνδέεται με χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου

Δεν υπάρχει καμία συσχέτιση μεταξύ της τακτικής χρήσης πολυβιταμινών από υγιείς ενήλικες και του χαμηλότερου κινδύνου θανάτου, όπως διαπίστωσε μεγάλη ανάλυση δεδομένων από σχεδόν 400.000 ενήλικες στις ΗΠΑ.

Πολλοί ενήλικες στις ΗΠΑ λαμβάνουν πολυβιταμίνες, με την ελπίδα να βελτιώσουν την υγεία τους. Ωστόσο, τα οφέλη και οι βλάβες από την τακτική χρήση πολυβιταμινών παραμένουν ασαφή. Στη συγκεκριμένη έρευνα, αναλύθηκαν δεδομένα από τρεις γεωγραφικά διαφορετικές μελέτες, που αφορούσαν συνολικά 390.124 υγιείς ενήλικες στις ΗΠΑ, οι οποίοι παρακολουθήθηκαν για περισσότερα από 20 χρόνια.

Η ανάλυση έδειξε, ότι τα άτομα που έπαιρναν καθημερινά πολυβιταμίνες, δεν είχαν χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου από οποιαδήποτε αιτία σε σχέση με τα άτομα που δεν έπαιρναν πολυβιταμίνες. Δεν υπήρχαν, επίσης, διαφορές στη θνησιμότητα από καρκίνο, καρδιακές παθήσεις ή εγκεφαλοαγγειακές ασθένειες. Στα αποτελέσματα έγιναν προσαρμογές για παράγοντες, όπως η εθνικότητα, η εκπαίδευση και η ποιότητα της διατροφής.

Πάντως, οι ερευνητές σημειώνουν, ότι είναι σημαντικό να αξιολογηθεί η χρήση πολυβιταμινών και ο κίνδυνος θανάτου και σε άλλους πληθυσμούς, όπως εκείνοι με τεκμηριωμένες διατροφικές ελλείψεις, καθώς και ο πιθανός αντίκτυπος της τακτικής χρήσης πολυβιταμινών σε άλλες συνθήκες υγείας που σχετίζονται με τη γήρανση.

Η μελέτη, με επικεφαλής ερευνητές του Εθνικού Ινστιτούτου Καρκίνου των Εθνικών Ινστιτούτων Υγείας, δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «JAMA Network Open».

 

news247.gr

 

Related Posts

0 comments
ΥΓΕΙΑ

Πόση άσκηση είναι αρκετή για να μειώσουμε τον καρδιαγγειακό κίνδυνο; Νέα μελέτη δίνει την απάντηση

0 comments
ΥΓΕΙΑ

Θρόμβωση: 7 σιωπηλά συμπτώματα που πρέπει να προσέξετε

0 comments
ΥΓΕΙΑ

Καρκίνος του παγκρέατος: Ελπιδοφόρα μηνύματα από εξατομικευμένο εμβόλιο mRNA

0 comments
ΥΓΕΙΑ

Συνθετικό μόσχευμα δίνει ελπίδα για παιδιά που γεννιούνται χωρίς οισοφάγο

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Koρινθία: Διημερίδα της Περιφέρεια Πελοποννήσου για την πολυδιάστατη φτώχεια και τον κοινωνικό αποκλεισμ

  • June 14, 2026
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

«Οι μαθητές του Λεχαίου τραγούδησαν τον Μίκη Θεοδωράκη και συγκίνησαν το κοινό»

  • June 14, 2026
  • ΕΛΛΑΔΑ

Σήμερα το 16ο Αντάμωμα Σαρακατσαναίων Πελοποννήσου – Γιορτή παράδοσης, μουσικής και πολιτισμού

  • June 14, 2026
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Άμεση αντιμετώπιση δύο πυρκαγιών από κεραυνούς στα Γεράνεια Όρη

  • June 14, 2026
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Με συνάντηση του Δικτύου Πόλεων του Αποστόλου Παύλου ξεκίνησαν τα Παύλεια 2026 στην Κόρινθο

  • June 13, 2026
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Market Pass 2026: Αναδρομικά έως 200 ευρώ για 600.000 δικαιούχους – Ποιοι θα τα λάβουν

  • June 13, 2026
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τελετή παράδοσης – παραλαβής στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

  • June 13, 2026
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Βραβεία «ΝΗΡΕΑΣ» | 8ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Λουτρακίου «ΓΕΦΥΡΕΣ» Bridges International Film Festival ΓΕΦΥΡΕΣ-Παγκόσμιος Κινηματογράφος

  • June 13, 2026
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Επικοινωνία

JennysWorld: info@jennysworld.gr

Τζένη Σουκαρά: soukarat@gmail.com