• NEWSROOM
  • LATEST NEWS
    • LATEST NEWS
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΠΑΙΔΕΙΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
    • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ
    • ΕΓΡΑΨΑΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • VIDEOS
  • LIFE PLUS
    • LIFE PLUS
    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
    • STORIES
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • PODCAST
    • ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

  • NEWSROOM
  • LATEST NEWS
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΠΑΙΔΕΙΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ
    • ΕΓΡΑΨΑΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • VIDEOS
  • LIFE PLUS
    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
    • STORIES
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • PODCAST
    • ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Market Pass: Από 1η Φεβρουαρίου οι αιτήσεις – Τα ποσά και οι δικαιούχοι

  • January 15, 2023
  • Posted in ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  

Νωρίτερα θα ξεκινήσουν οι αιτήσεις για το Market Pass, όπως γνωστοποίησε ο υφυπουργός Ανάπτυξης. Οι δικαιούχοι και τα κριτήρια ένταξης.

Την 1η Φεβρουαρίου θα ξεκινήσουν οι αιτήσεις για το Market Pass, το μέτρο ενίσχυσης για κάλυψη 10% επί των δαπανών νοικοκυριών σε supermarket και άλλα καταστήματα τροφίμων.

Ο υφυπουργός Ανάπτυξης, Νίκος Παπαθανάσης, σε δηλώσεις του στο Action24, τόνισε πως η πλατφόρμα θα ανοίξει πριν από τον αρχικό προγραμματισμό.

“Θα πρέπει πρώτα να γίνει αίτηση. Αν επιλέξει να πιστωθούν στον τραπεζικό του λογαριασμό θα πάρει το 80% ενώ στην άυλη κάρτα θα πάρει το 100%. Οι αιτήσεις θα ξεκινήσουν 1η Φεβρουαρίου και με την ολοκλήρωση θα λάβουν τα χρήματα εντός Μαρτίου”, ανέφερε χαρακτηριστικά.

Δικαιούχοι και κριτήρια ένταξης
Δικαιούχοι της ενίσχυσης είναι φυσικά πρόσωπα άγαμα ή έγγαμα ή σε κατάσταση χηρείας ή πρόσωπα που έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης ή εν διαστάσει ή διαζευγμένα.

Ειδικά, για τους έγγαμους ή τα πρόσωπα που έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης, δικαιούχος είναι ο υπόχρεος σε υποβολή της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος κατά το άρθρο 67 του ν. 4172/2013 ή ένας εκ των δύο σε περίπτωση υποβολής χωριστής δήλωσης.

Τα φυσικά πρόσωπα δικαιούνται της ενίσχυσης, εφόσον πληρούν τα ακόλουθα κριτήρια:

Το ετήσιο συνολικό οικογενειακό εισόδημά τους, ανεξάρτητα από την πηγή προέλευσής του, πραγματικό και τεκμαρτό, ανέρχεται έως 16.000 ευρώ για άγαμο υπόχρεο ή υπόχρεο σε κατάσταση χηρείας ή εν διαστάσει και 24.000 ευρώ για έγγαμο υπόχρεο ή τους έγγαμους ή τα μέρη του συμφώνου συμβίωσης που υποβάλλουν ξεχωριστή φορολογική δήλωση βάσει της υποπερ. ββ’ της περ. στ’ της παρ. 4 του άρθρου 67 του ν.4172/2013 (δικαστική συμπαράσταση ή πτώχευση), ή τους έγγαμους που υποβάλλουν φορολογική δήλωση βάσει της περ. β της παρ. 4 του άρθρου 67 του ν.4172/2013 ή τα φυσικά πρόσωπα που έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης και έχουν υποβάλει κοινή φορολογική δήλωση χωρίς τέκνα, το οποίο προσαυξάνεται κατά 5.000 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο, άλλο εξαρτώμενο μέλος και φιλοξενούμενο μέλος του νοικοκυριού.

Για τη μονογονεϊκή οικογένεια το ως άνω εισόδημα ανέρχεται έως 24.000 ευρώ, το οποίο προσαυξάνεται κατά 5.000 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο, άλλο εξαρτώμενο μέλος και φιλοξενούμενο μέλος μετά το πρώτο. Στο ετήσιο συνολικό οικογενειακό εισόδημα δεν περιλαμβάνεται εκείνο το οποίο αθροιστικά απαλλάσσεται από το φόρο εισοδήματος.

Για τον προσδιορισμό της οικογενειακής κατάστασης, του αριθμού των εξαρτώμενων τέκνων, άλλων εξαρτώμενων μελών και φιλοξενούμενων μελών, καθώς και των εισοδηματικών κριτηρίων, χρησιμοποιούνται τα δεδομένα της Δήλωσης Φορολογίας Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων, του φορολογικού έτους 2021, όπως έχει διαμορφωθεί κατά την 31η Δεκεμβρίου 2022. Αν οι σύζυγοι ή τα μέρη συμφώνου συμβίωσης υποβάλλουν χωριστή δήλωση λαμβάνεται ο μεγαλύτερος εκ του αριθμού τέκνων που έχει δηλωθεί σε μια εκ των δύο (2) δηλώσεων.

Η συνολική αξία της ακίνητης περιουσίας, όπως αυτή προκύπτει από την πράξη διοικητικού προσδιορισμού ΕΝ.Φ.Ι.Α. του έτους 2022, υπόχρεου, συζύγου ή μέρους συμφώνου συμβίωσης και εξαρτώμενων, κατά τον ν. 4172/2013, τέκνων, που αναγράφονται στη δήλωση φορολογίας εισοδήματος του φορολογικού έτους 2021, να μην υπερβαίνει το ποσό των 250.000 ευρώ για τους άγαμους, τους υπόχρεους σε κατάσταση χηρείας ή εν διαστάσει και το ποσό των 400.000 ευρώ για τους έγγαμους ή μέρη συμφώνου συμβίωσης και τις μονογονεϊκές οικογένειες.

Ποιοι εξαιρούνται
α) Εξαιρούνται τα φυσικά πρόσωπα, τα οποία δηλώνονται στη Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων ως εξαρτώμενα μέλη του υπόχρεου κατά το άρθρο 11 του ν. 4172/2013.

β) Τα φυσικά πρόσωπα, τα οποία δηλώνουν στη Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων ότι φιλοξενούνται.

γ) Τα φυσικά πρόσωπα που εμπίπτουν στο φόρο πολυτελούς διαβίωσης.

δ) Οι φορολογικοί κάτοικοι αλλοδαπής.

ε) Τα φυσικά πρόσωπα που δεν έχουν υποβάλλει οριστικά τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος φορολογικού έτους 2021 έως και την 31η Δεκεμβρίου 2022.

Για τον προσδιορισμό των ανωτέρω εξαιρέσεων χρησιμοποιούνται τα δεδομένα της δήλωσης Φορολογίας Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων του φορολογικού έτους 2021, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί κατά την 31η Δεκεμβρίου 2022 και άλλες πηγές

news247.gr

 

Related Posts

0 comments
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πλατφόρμα «πιλότος» για τις νέες αντικειμενικές αξίες -Πώς θα λειτουργεί η Τράπεζα Αξιών Ακινήτων

0 comments
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τέλος τα μετρητά στις παραδόσεις δεμάτων με courier, υποχρεωτικές οι ηλεκτρονικές πληρωμές

0 comments
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΣΕΑΚ: Η τοπική αγορά ζητά ξεκάθαρους κανόνες για το νέο Πωλητήριο του ΟΔΑΠ στην Αρχαία Κόρινθο

0 comments
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι γενικευµένου χαρακτήρα ρυθµίσεις οφειλών στο ∆ηµόσιο είναι σύνηθες παράγωγο των εκλογών.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ξεκινούν οι 2οι Ισθμιακοί Αγώνες ” H Aναβίωση”

  • October 10, 2026
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Όταν η αντιπολίτευση ακυρώνει τον ίδιο της τον ρόλο – Μήπως να καταργηθεί κιόλας η λογοδοσία κ. Νανόπουλε;

  • October 10, 2026
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Γιώργος Πετρίτσης: «Η Kυβέρνηση Μητσοτάκη βυθίζει τη Χώρα – Η Κορινθία δεν μπορεί να περιμένει άλλο»

  • October 10, 2026
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Ανδρέας Γρυπονησιώτης: Ο 12χρονος από το Ξυλόκαστρο που δημιούργησε πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης για ενοικιάσεις οχημάτων

  • October 9, 2026
  • STORIES

11 προσλήψεις στον Δήμο Κορινθίων – Ξεκίνησαν οι αιτήσεις

  • October 9, 2026
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

ΨΗΦΙΣΜΑ του Δ.Σ. Σικυωνίων στη μνήμη του εκλιπόντος Αναπληρωτή Καθ. Παν/μίου Θεσσαλίας, Διευθυντή των ανασκαφών στην Αρχαία Σικυώνα, Γιάννη A. Λώλου

  • October 9, 2026
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Αρχαία Τενέα: Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η φετινή ανασκαφική περίοδος

  • October 9, 2026
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Επέτειος Εκλογής του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Κορίνθου κ. Παύλου

  • October 9, 2026
  • ΕΛΛΑΔΑ
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Επικοινωνία

JennysWorld: info@jennysworld.gr

Τζένη Σουκαρά: soukarat@gmail.com