Μήνυμα στήριξης από τη Γραμματεία Ισότητας του Εργατικού Κέντρου Κορίνθου: «Καμία γυναίκα δεν είναι μόνη»
Σε ανακοίνωσή της, η Γραμματεία εκφράζει την αμέριστη συμπαράστασή της στη συναδέλφισσα που προχώρησε στην καταγγελία, τονίζοντας ότι απαιτείται θάρρος για να σπάσει η σιωπή απέναντι σε τέτοιου είδους συμπεριφορές.
«Δεν φοβάμαι. Δεν είμαι μόνη», είναι το κεντρικό μήνυμα της ανακοίνωσης, μέσα από την οποία υπογραμμίζεται ότι καμία εργαζόμενη δεν θα πρέπει να αναγκάζεται να σιωπά εξαιτίας του φόβου ή της πίεσης στον εργασιακό της χώρο.
Παράλληλα, η Γραμματεία Ισότητας δηλώνει ότι βρίσκεται στο πλευρό κάθε γυναίκας που υφίσταται παρενοχλητικές, προσβλητικές ή κακοποιητικές συμπεριφορές στην εργασία της, καλώντας τις εργαζόμενες να μην διστάζουν να διεκδικούν τα δικαιώματά τους και να καταγγέλλουν κάθε μορφή βίας και παρενόχλησης.
Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, η συλλογική δράση και η συνδικαλιστική εκπροσώπηση αποτελούν σημαντικά εργαλεία προστασίας των εργαζομένων, καθώς μέσα από τα συνδικάτα η φωνή των γυναικών γίνεται ισχυρότερη και η αλληλεγγύη μετατρέπεται σε δύναμη.
Η Γραμματεία Ισότητας του Εργατικού Κέντρου Κορίνθου καταλήγει με το μήνυμα ότι οι γυναίκες δεν είναι μόνες απέναντι σε φαινόμενα βίας και παρενόχλησης, αλλά μπορούν να σταθούν ενωμένες, διεκδικώντας ένα ασφαλές και αξιοπρεπές εργασιακό περιβάλλον για όλες.