Εργατικό Κέντρο Κορίνθου: «Η δύναμη της συλλογικής δράσης και η αξία της δικαίωσης»- Πρωτόδικη καταδίκη προϊσταμένου για σεξουαλική παρενόχληση εργαζόμενης
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Εργατικού Κέντρου Κορίνθου, το αρμόδιο δικαστήριο προχώρησε σε πρωτόδικη καταδίκη του προϊσταμένου, επιβάλλοντας ποινή φυλάκισης με αναστολή, δικαιώνοντας -σε πρώτο βαθμό- τη συνάδελφο που είχε προχωρήσει στην καταγγελία.
Το Εργατικό Κέντρο υπογραμμίζει ότι η εξέλιξη αυτή αποτελεί αποτέλεσμα συστηματικής προσπάθειας, σωστής προετοιμασίας και στενής συνεργασίας με την εργαζόμενη, επισημαίνοντας πως η μεθοδικότητα και η αποφασιστικότητα είναι απαραίτητα στοιχεία για την αντιμετώπιση παραβατικών συμπεριφορών στους χώρους εργασίας.
Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, η υπόθεση αναδεικνύει τη σημασία της συλλογικής δράσης και της διεκδίκησης των δικαιωμάτων των εργαζομένων, ενώ παράλληλα στέλνει ένα σαφές μήνυμα ότι περιστατικά σεξουαλικής παρενόχλησης και καταστρατήγησης της εργατικής νομοθεσίας δεν πρέπει να μένουν αναπάντητα.
Η διοίκηση του Εργατικού Κέντρου τονίζει ότι θα συνεχίσει να παρακολουθεί στενά την υπόθεση μέχρι την οριστική δικαστική της κατάληξη, ενώ παράλληλα δηλώνει ότι θα βρίσκεται σε διαρκή επαγρύπνηση απέναντι σε κάθε φαινόμενο παραβατικής συμπεριφοράς σε επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους.
Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στην εργαζόμενη, η οποία -όπως σημειώνεται- βρήκε το ψυχικό σθένος να καταγγείλει τη σεξουαλική παρενόχληση που υπέστη, σπάζοντας στερεότυπα και διεκδικώντας τον σεβασμό στην προσωπικότητα, την αξιοπρέπεια και την τιμή της.
«Η εμπιστοσύνη των εργαζομένων στα συνδικαλιστικά όργανα χτίζεται μέσα από πράξεις και όχι από λόγια», επισημαίνεται στην ανακοίνωση, με τη διοίκηση να επαναλαμβάνει το διαχρονικό μήνυμα του συνδικαλιστικού κινήματος: «Η επίθεση στον έναν είναι επίθεση σε όλους».