Αυτό ειναι το νέο Δ.Σ. του Εργατουπαλληλικού Κέντρου Κορίνθου
Σας γνωστοποιούμε ότι το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Κορίνθου, που προέκυψε από την ανασυγκρότηση του της 17/6/26, μετά την παραίτηση του Συναδέλφου Χριστοδούλου Ευθύμιου και την αντικατάσταση του από τον συνάδελφο Μπαϊρακτάρη Νικόδημο,ως εξής:
: ΚΑΤΕΜΗΣ ΚΩΣΤΑΣ