Συνάντηση εργασίας στο Κονιάρειο Ινστιτούτο Εσπεριδοειδών με τον Υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο δήμαρχος Κορινθίων και θεσμικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Κονιάρειου Ιδρύματος, Νίκος Σταυρέλης, ανέπτυξε τις βασικές προτεραιότητες και προτάσεις της δημοτικής αρχής για την επόμενη ημέρα του Ινστιτούτου.
Ειδικότερα, αναφέρθηκε στην υφιστάμενη κατάσταση του Ιδρύματος, υπογραμμίζοντας την ανάγκη να διασφαλιστεί η τήρηση της βούλησης του ευεργέτη.
Παράλληλα, έθεσε ως στρατηγική προτεραιότητα τη δημιουργία Ερευνητικού Κέντρου Εθνικής Συλλογής Εσπεριδοειδών, το οποίο θα αναβαθμίσει τον ρόλο και τη σημασία του Κονιάρειου Ινστιτούτου σε εθνικό επίπεδο.
Ο κ. Σταυρέλης επανέλαβε επίσης τη βούληση της Δημοτικής Αρχής να στηρίξει έμπρακτα το έργο του Ιδρύματος μέσω της σύναψης προγραμματικής σύμβασης, με στόχο την αξιοποίηση τόσο της περιουσίας του όσο και του πανοραμικού κτιρίου και του ξενώνα που βρίσκονται στις Κεχριές.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε, τέλος, στην ανάγκη κινητοποίησης όλων των συναρμόδιων φορέων για την προστασία της ακίνητης περιουσίας του Ιδρύματος από φαινόμενα καταπάτησης, με κοινή διαπίστωση ότι η διαφύλαξη και αξιοποίησή της αποτελεί προϋπόθεση για τη βιώσιμη ανάπτυξη και τη διατήρηση της ιστορικής παρακαταθήκης του Κονιάρειου Ινστιτούτου.