Δήλωση του Δημάρχου Κορινθίων Νίκου Σταυρέλη για τις πυρκαγιές σε Άνω Αλμυρή και Αγγελόκαστρο
Όπως ανέφερε, χάρη στην άμεση κινητοποίηση των πυροσβεστικών δυνάμεων και των εθελοντών αποφεύχθηκαν τα χειρότερα. Η πρώτη φωτιά ξέσπασε σε κατοικημένη περιοχή της Άνω Αλμυρής, ενώ η δεύτερη στο Αγγελόκαστρο. Και οι δύο τέθηκαν υπό έλεγχο και κατασβέστηκαν με περιορισμένες απώλειες.
Στην επιχείρηση συμμετείχαν καθοριστικά οι εθελοντικές οργανώσεις Σολυγείας, Γαλατακίου, Όνεια Όρη, Αθικίων και Λουτρακίου, οι οποίες, όπως τόνισε ο δήμαρχος, ανταποκρίθηκαν άμεσα από την πρώτη στιγμή.
Ο κ. Σταυρέλης ευχαρίστησε επίσης τον Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας, Ανδρέας Πούλος, για την αμέριστη συμβολή του, καθώς και το προσωπικό του Δήμου που βρέθηκε στο πεδίο και συντόνιζε τις ενέργειες από την πρώτη στιγμή.
Κλείνοντας, ο Δήμαρχος Κορινθίων προανήγγειλε την επικείμενη παράδοση νέων πυροσβεστικών οχημάτων, καθώς και τη χορήγηση σημαντικών επιχορηγήσεων, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της πολιτικής προστασίας και των εθελοντικών ομάδων της περιοχής.