Κορινθία: Συγκρότηση σε σώμα της νέας Εκτελεστικής Γραμματείας του Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της διαδικασίας, η κατανομή των εδρών διαμορφώθηκε ως εξής:
ΔΗΣΥΠ 29 (3 εκλεγμένοι), ΔΑΣ 24 (3), Συνδικαλιστική Ανατροπή 12 (1), ΔΑΚΕ 10 (1) και Αγωνιστική Παρέμβαση 7 (1).
Στις 18 Ιουνίου 2026 η νέα Εκτελεστική Γραμματεία συνεδρίασε και συγκροτήθηκε σε σώμα, με βάση την αρχή της αντιπροσωπευτικής και αναλογικής εκπροσώπησης.
Η σύνθεση της Εκτελεστικής Γραμματείας
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η νέα σύνθεση έχει ως εξής:
Πρόεδρος: Γεωργία Πλιάτσικα
Αναπληρωτής Πρόεδρος: Κωνσταντίνος Κοντογιώργος
Γραμματέας: Ιωάννης Κατελούζος
Υπεύθυνος Οικονομικού: Δημήτριος Λούμπας
Υπεύθυνος Οργανωτικού: Βασιλική Σενή
Μέλος: Κωνσταντίνος Σαράτσης
Μέλη της Εκτελεστικής Γραμματείας είναι επίσης οι Ιωάννης Φρυσίρας, Ιωάννης Τριπικέλης και Νικόλαος Χανδόλιας.
Η νέα διοίκηση του Νομαρχιακού Τμήματος ΑΔΕΔΥ Κορινθίας αναλαμβάνει καθήκοντα σε μια περίοδο που το συνδικαλιστικό κίνημα βρίσκεται αντιμέτωπο με ζητήματα που αφορούν την καθημερινότητα των εργαζομένων στο Δημόσιο και τη λειτουργία των υπηρεσιών.