Όπως ανέφερε, η προηγούμενη δημοτική αρχή είχε εξασφαλίσει δωρεά δύο ηλεκτρικών λεωφορείων από τη Motor Royil για την κάλυψη αυτής της ανάγκης, ωστόσο η νέα διοίκηση επικαλέστηκε νομικό εμπόδιο λόγω του ΚΤΕΛ. Ο κ. Πούρος υποστήριξε ότι το ζήτημα προέκυψε από εσφαλμένη διατύπωση του ερωτήματος προς την Περιφέρεια, σύμφωνα με το Άρθρο 83 του Καλλικράτη, καθώς η υπάρχουσα γραμμή Κορίνθου–Αλμυρής δεν εξυπηρετεί επαρκώς τον σταθμό του προαστιακού. Δεν αρνήθηκε σε καμία περίπτωση, όμως, ότι αυτή η γραμμή υπάρχει και εξυπηρετεί τη στάση “Προαστιακός”, έστω και όχι επαρκώς.
Επικαλέστηκε το mini bus του Mare West το 2015, όπου δικαστικά απορρίφθηκε ένσταση του ΚΤΕΛ, προτείνοντας αντίστοιχη λύση: απευθείας γραμμή προαστιακός–κέντρο χωρίς ενδιάμεσες στάσεις. Παράλληλα, διευκρίνισε ότι για την πλήρη λειτουργία απαιτούνται οκτώ οδηγοί ώστε να καλυφθούν τα 36 ημερήσια δρομολόγια του προαστιακού. Πάντως αυτή η πρόταση, έρχεται σε αντίθεση – κατά κάποιο τρόπο – με εκείνη του Βασίλη Νανόπουλου, που δεν έχει μιλήσει για απευθείας δρομολόγιο χωρίς στάσεις.
Τέλος, τόνισε ότι η μελέτη βιωσιμότητας έπεται της έγκρισης της γραμμής, σύμφωνα με τη σύμβαση της δωρεάς, και κάλεσε το Δημοτικό Συμβούλιο να λάβει καθαρή πολιτική απόφαση. «Όλοι θέλουμε δημοτική συγκοινωνία», είπε χαρακτηριστικά, «αλλά χάσαμε πολύτιμο χρόνο για ένα αυτονόητο».
Ακούστε την συνέντευξη