

Ο πρώην δήμαρχος Βασίλης Νανόπουλος, σήμερα το πρωί ανάρτησε μετά τη συνεδρίαση:
«Με ψήφους 18 ΥΠΕΡ (αντιπολίτευση και ανεξάρτητοι) έναντι 17 ΚΑΤΑ (παράταξη δημάρχου κ. Σταυρέλη που μειοψήφησε), ιδρύεται δημοτική συγκοινωνία στο Δήμο Κορινθίων», επισημαίνοντας τη σημασία της απόφασης και τονίζοντας τον πολιτικό της συμβολισμό.
Ο επικεφαλής της παράταξης «Πράσινη Πόλη», Δημήτρης Πρωτοπαππάς, σημείωσε σε ανάρτησή του:
«Η Δημοτική Συγκοινωνία είναι γεγονός! Είναι ιστορική στιγμή για το Δήμο μας!»
«Ο αγώνας της Πράσινης Πόλης, μαζί με τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης και τους τέσσερις ανεξάρτητους συμβούλους, κατάφερε μετά από 20 χρόνια το αυτονόητο και πάγιο αίτημα των δημοτών» συμπλήρωσε, αναδεικνύοντας την πολιτική σημασία της ψηφοφορίας.
Παρά τον ενθουσιασμό, μια ψύχραιμη ματιά στην ουσία της πρότασης αποκαλύπτει πως αυτό που εγκρίθηκε, δεν είναι ένα πλήρες δίκτυο δημοτικής συγκοινωνίας, αλλά μία μόνο γραμμή: Κόρινθος – Προαστιακός.
Αυτό που καταλάβαμε απο την χθεσινή συνεδρίαση ,είναι πως η συγκεκριμένη απόφαση είναι ευάλωτη νομικά και αναμένεται να οδηγήσει:
είτε σε προσφυγές από το ΚΤΕΛ,
είτε σε ακύρωση της διαδικασίας από τις αρμόδιες Αρχές,
είτε, στην καλύτερη περίπτωση, σε καθυστέρηση και νομική ταλαιπωρία χωρίς σαφές αποτέλεσμα.
Με δυο λόγια, δεν ιδρύεται δημοτική συγκοινωνία. Ιδρύεται μία γραμμή, χωρίς νομική βάση. Το ΚΤΕΛ θα κάνει προσφυγές, και η πόλη θα μπει σε νομικό κυκεώνα.
Επομένως, αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, η απόφαση για τη «δημοτική συγκοινωνία» ίσως να ικανοποίησε πολιτικά την αντιπολίτευση και να έστειλε μήνυμα συσπείρωσης, ωστόσο η ουσία παραμένει θολή:
Ποιος θα την υλοποιήσει;
Πώς θα λειτουργήσει χωρίς νομιμότητα;
Και πόσο θα κοστίσει στους δημότες;
Η επόμενη μέρα θα δείξει αν η ψηφοφορία της 20ής Οκτωβρίου ήταν ιστορική στιγμή ή μια νομική παγίδα που θα θέσει το θέμα στις καλένδες.