Στα νέα της σήμερον, τελευταία ημέρα του Αυγούστου, μαθαίνουμε για τη δολιοφθορά στην υδρομάστευση του δήμου Κορινθίων στην περιοχή της Στυμφαλίας. Άλλο και τούτο!
Και μάλιστα πρόκειται για μεγάλη ζημιά αφού ο δήμος ενημερώνει για πιθανότητα διακοπών της υδροδότησης στο δίκτυο της Κορίνθου. Τι μαντάτο και αυτό!Ποιος να το έκανε άραγε;
Προσεχώς λεπτομέρειες.
Και που λες, στο νέο βίντεο του δημάρχου Σικυωνίων Σπύρου Σταματόπουλου μαθαίνουμε πως κάθε δρόμος που ασφαλτοστρώνεται στα πέριξ θα βάζουν και ένα γουρούνι στη σούβλα να το γιορτάσουν!
Τέτοια όρεξη, μην τους βασκάνουμε!
Πού την βρίσκουν τέτοια χαρά; Μια χορεύουν, μια σουβλίζουν..
Με φειδώ οι ενθουσιασμοί παιδιά μας βλέπουν και τα ορεινά, τα καμένα, για τα οποία κλάψατε προσφάτως.. Κλάψαμε όλοι για την Καστανιά.
Φαίνεται θα γέμισε η δεξαμενή του Κλημεντίου ..
Θυμάσαι το βίντεο που ανάρτησε ο πρόεδρος που έλεγε πως η δεξαμενή δεν έχει νερό. Κάποιος το έλεγε στον αντιδήμαρχο!
Θυμίζουμε πως ο δήμαρχος δεν μας απάντησε παρά το γεγονός πως τον ρωτήσαμε, όπως και τον πρόεδρο της Κοινότητας.
Και αφού αναφερόμαστε στον δήμο Σικυωνίων τι είναι αυτό που έμαθα;
Σοκαριστικό περιστατικό έλαβε χώρα την προηγούμενη εβδομάδα στην παραλία Κιάτου, με θύμα έναν 18χρονο που δέχθηκε επίθεση με μαχαίρι από ομάδα μεγαλύτερων νεαρών.
Ο νεαρός νοσηλεύτηκε στο Νοσοκομείο Κορίνθου, κατέθεσε στην Ασφάλεια, όπως και οι δύο φίλοι του που ήταν παρόντες στο περιστατικό.
Ευχόμαστε στο παλικάρι γρήγορη ανάρρωση – και στη Δικαιοσύνη να κάνει αυτό που πρέπει.
Αναρωτιέται, βέβαια, κανείς – και όχι άδικα – πώς ένα τέτοιο περιστατικό, τόσο σοβαρό, δεν πήρε μεγαλύτερη δημοσιότητα. Μερικές φορές, η σιωπή κάνει περισσότερο θόρυβο απ’ τα γεγονότα.
Με την παραβατικότητα θα ασχοληθεί κανείς; Λέω, μήπως..Κάποιος, κάτι!