«Δίνουμε μαζική απάντηση στις αντιλαϊκές αντεργατικές πολιτικές της κυβέρνησης, προχωρώντας σε αγωνιστική διεκδίκηση ικανοποίησης των αιτημάτων μας, συμμετέχοντας στην 24ωρη κλαδική απεργία», που προκήρυξε η ΟΣΥΑΠΕ, τονίζουν οι εργαζόμενοι των Περιφερειών.
Οι εργαζόμενοι στις Περιφέρειες διεκδικούν:
• Εξομοίωση αποζημιώσεων και επιδομάτων με τις ελεγκτικές υπηρεσίες φορέων του δημόσιου τομέα
• Χορήγηση ελεγκτικού επιδόματος σε όλες τις ελεγκτικές υπηρεσίες και τις υποστηρικτικές δομές των Περιφερειών
• Υπογραφή ΣΣΕ για τους υπαλλήλους των Περιφερειών, με θεσμικά ζητήματα, μη μισθολογικές παροχές κλπ.
Σε ανακοίνωση του, ο Σύλλογος Υπαλλήλων Περιφέρεια Αττικής (ΣΥΠΑ), σημειώνει:
Οργανώνουμε κατά τόπους συγκεντρώσεις – παραστάσεις διαμαρτυρίας
Φτάνει πια!!!
Δεν ανεχόμαστε άλλο κυβέρνηση & Περιφερειάρχες
— Να στο καλάθι των αχρήστων τα αιτήματά μας
— Να υποβαθμίζουν τις ζωές μας