Κιάτο – Κέντρο Πολιτισμού: Για την ιστορία… χωρίς αστερίσκους!
Και όπως μας θύμισε σε ανάρτησή του ο Σωτήρης Κοκκωνάκης όλα ξεκίνησαν όταν εξασφαλίστηκε ο χώρος των Αποθηκών και άνοιξε ο δρόμος για την αξιοποίησή τους.
Και σε αυτή τη διαδρομή, πέρα από τους δημάρχους που έβαλαν και αυτοί το λιθαράκι τους , όπως ο αείμνηστος Άγγελος Τσουλούφας και ο Άγγελος Παπαγγελόπουλος, δεν μπορεί να παραλείπεται η συμβολή του επίσης Κιατανιώτη Λάμπρου Λαμπρόπουλου, ο οποίος από τη θέση του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Γεωργίας, σε συνεργασία με τον τότε υπουργό Γιώργο Ανωμερίτη, έκαναν το πρώτο, ίσως και δυσκολότερο, βήμα: την παραχώρηση του χώρου των αποθηκών.
Η ιστορία του Κιάτου είναι οι άνθρωποί της.
Τα μεγάλα έργα είναι μια σκυταλοδρομία ανθρώπων, προσπαθειών και αποφάσεων που οφείλουμε να τα θυμόμαστε και να τα σεβόμαστε.
*Η φωτογραφία είναι από την υπογραφή παραχώρησης έτσι όπως μας την θύμισε ο κ. Κοκκωνάκης.