Συμμετοχή του Συλλόγου Υπαλλήλων Π.Ε. Κορινθίας στην Πανελλαδική Απεργία της ΟΣΥΑΠΕ την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026
Οι υπηρεσίες μας βρίσκονται σε οριακό σημείο και οι εργαζόμενοι οδηγούνται στην εξουθενωτική εντατικοποίηση της εργασίας τους . Απέναντι στον οικονομικό διωγμό και την υποβάθμιση της καθημερινότητάς μας , υψώνουμε συλλογική φωνή διαμαρτυρίας και αιχμηρά διεκδικούμε :