Εγκαινιάστηκε το Κέντρο Πολιτισμού «Γιάννης Σπανός» στο Κιάτο
Οι παλιές πέτρινες αποθήκες του ΑΣΟ, ένας χώρος που για χρόνια παρέμενε ανενεργός και η αξιοποίησή του αποτελούσε διαχρονικό αίτημα της τοπικής κοινωνίας, έχουν πλέον μετατραπεί σε έναν σύγχρονο πολιτιστικό πολυχώρο που στεγάζει το νέο δημοτικό θέατρο. Το κέντρο φέρει το όνομα του σπουδαίου συνθέτη Γιάννη Σπανού, τιμώντας τη σχέση και την προσφορά του στον τόπο.
Η τελετή ξεκίνησε με αγιασμό που τέλεσε ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Κορίνθου, Σικυώνος, Ζεμενού, Ταρσού και Πολυφέγγους κ.κ. Παύλος, ο οποίος εξέφρασε την επιθυμία ο χώρος να φιλοξενήσει στο μέλλον και δράσεις των «Παυλίων».
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε αναφορά στην πορεία υλοποίησης του έργου, ενώ παρουσιάστηκαν και σχέδια για τη μελλοντική ανάπτυξη του χώρου, όπως η δημιουργία του ψηφιακού διαδραστικού μουσείου «Λυσίππου» και η λειτουργία συνεδριακού και εκθεσιακού κέντρου.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν και απηύθυναν χαιρετισμό, μεταξύ άλλων, η Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Μαριλένα Σούκουλη, ο βουλευτής Κορινθίας Γιώργος Ψυχογιός και ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Δημήτρης Πτωχός, ο οποίος ανακοίνωσε πρόσθετη χρηματοδότηση, ύψους άνω των 4 εκατ. ευρώ, για παρεμβάσεις στον περιβάλλοντα χώρο και στο μέτωπο μπροστά από το δημαρχείο.
Η βραδιά ολοκληρώθηκε με μουσική εκδήλωση στην οποία συμμετείχαν η Άλκηστις Πρωτοψάλτη και ο Νίκος Πορτοκάλογλου.