Για τρεις ημέρες, από τις 19 έως τις 21 Ιουνίου, το Λουτράκι γίνεται το σημείο συνάντησης της μεγάλης οικογένειας του ελληνικού βόλεϊ, φιλοξενώντας το 2ο Πανελλήνιο Τουρνουά Παλαιμάχων & Μη Ενεργών Πετοσφαιριστών/τριών.
14 ομάδες από όλη την Ελλάδα
Διεθνείς συμμετοχές
Σπουδαία ονόματα του ελληνικού βόλεϊ, όπως οι Μουστακίδης, Κουτσονίκας, Αναγνώστου, Γκιώνης, Φάκας, Λυκούδης, Ντράγκοβιτς, Ανδρεόπουλος, Αμαριανάκη, Ξεροβάσιλα, Μαυρέα και πολλοί ακόμη διεθνείς αθλητές που έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στα ελληνικά γήπεδα.
Μια διοργάνωση που ενώνει γενιές αθλητών και αθλητριών, αναδεικνύοντας τις αξίες του αθλητισμού, της φιλίας και του ευ αγωνίζεσθαι.
Παράλληλα, το τουρνουά μεταφέρει ένα σημαντικό κοινωνικό μήνυμα μέσα από τη δράση:
«ΠΑΣΑ ΣΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ… ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΜΑΣ!»
Ένα μήνυμα αφιερωμένο στην καταπολέμηση της βίας κατά των γυναικών και στην προώθηση της ισότητας, της ασφάλειας και της αξιοπρέπειας κάθε γυναίκας.
Ο Δήμαρχος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων, κ. Γιώργος Γκιώνης, καλωσόρισε τους εκπροσώπους του Συλλόγου Παλαιμάχων Πετοσφαιριστών Ελλάδας, τους αθλητές και τους ανθρώπους του βόλεϊ που θα βρεθούν στην πόλη μας, τονίζοντας τη διαχρονική αξία του αθλητισμού ως μέσου σύνδεσης ανθρώπων, δημιουργίας σχέσεων και διατήρησης κοινών αναμνήσεων.
Στη συνέντευξη Τύπου συμμετείχαν ο Πρόεδρος του Συλλόγου Παλαιμάχων Πετοσφαιριστών Ελλάδας κ. Κωνσταντίνος Χασάπης, η Αντιπρόεδρος κ. Ευγενία Γκορτσίλα, η Πρόεδρος της ΕΠΕΣ Θεσσαλονίκης κ. Δήμητρα Χαριτίδου, καθώς και μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου.