• NEWSROOM
  • LATEST NEWS
    • LATEST NEWS
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΠΑΙΔΕΙΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
    • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ
    • ΕΓΡΑΨΑΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • VIDEOS
  • LIFE PLUS
    • LIFE PLUS
    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
    • STORIES
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • PODCAST
    • ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

  • NEWSROOM
  • LATEST NEWS
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΠΑΙΔΕΙΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ
    • ΕΓΡΑΨΑΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • VIDEOS
  • LIFE PLUS
    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
    • STORIES
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • PODCAST
    • ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Δημοτική Συγκοινωνία στην Κόρινθο: Τι λέει ο δήμος και τι ζητά η αντιπολίτευση

  • October 3, 2025
  • 0 comments
  • Τζένη Σουκαρά
  • Posted in Uncategorized
  

Το ζήτημα της Δημοτικής Αστικής Συγκοινωνίας επανέρχεται δυναμικά στην πολιτική ατζέντα του Δήμου Κορινθίων, με φόντο την πρόσφατη παραχώρηση δύο ηλεκτρικών λεωφορείων από το Βαρδινογιάννειο Ίδρυμα στον Δήμο. Το θέμα άναψε φωτιές εντός και εκτός δημοτικού συμβουλίου, με τη δημοτική αρχή να υπερασπίζεται τη λύση συνεργασίας με το ΚΤΕΛ, ενώ παρατάξεις της αντιπολίτευσης κάνουν λόγο για χαμένη ευκαιρία δημιουργίας πραγματικής δημοτικής συγκοινωνίας.

Τι προτείνει η Δημοτική Αρχή

Σε δηλώσεις  του στον JustRadio964  και στην  Τζένη Σουκαρά, ο Δήμαρχος Κορινθίων, Νίκος Σταυρέλης, δήλωσε για το θέμα τα εξής:

«Ο Δήμος παρέλαβε δύο λεωφορεία ως δωρεά από το Βαρδινογιάννειο Ίδρυμα. Νομικά δεν μπορεί να γίνει δημοτική συγκοινωνία χωρίς τη συμφωνία του ΚΤΕΛ. Θα επιδοτήσουμε το ΚΤΕΛ για να λειτουργήσει τις αστικές συγκοινωνίες, με τον πολίτη να πληρώνει εισιτήριο και το υπόλοιπο ποσό να καλύπτεται από τον Δήμο».

Η πρόταση του Δημάρχου προβλέπει δηλαδή συνεργασία με το ΚΤΕΛ, με συγχρηματοδότηση της υπηρεσίας: ο πολίτης πληρώνει ένα μέρος του εισιτηρίου, και ο Δήμος το υπόλοιπο.

Η επιλογή αυτή προκάλεσε έντονες αντιδράσεις.

Β. Νανόπουλος: «Τα λεωφορεία δόθηκαν για Δημοτική Συγκοινωνία – όχι στο ΚΤΕΛ»

Από την πλευρά του, ο επικεφαλής της παράταξης «Συμμαχία Πολιτών» και πρώην Δήμαρχος Κορινθίων, Βασίλης Νανόπουλος, έθεσε το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο της 29ης Σεπτεμβρίου 2025, δηλώνοντας πως:

«Τα λεωφορεία της Μότορ Όιλ παραχωρήθηκαν βάσει μνημονίου που υπέγραψα το 2023 για τη δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας. Ο σκοπός ήταν σαφής: να μετακινούνται δωρεάν οι εργαζόμενοι του κέντρου, οι έμποροι και οι κάτοικοι από περιοχές όπως η Νεάπολη και η Καλλιθέα, ιδιαίτερα το καλοκαίρι, προς την παραλία και το κέντρο της πόλης».

Ο κ. Νανόπουλος άσκησε σκληρή κριτική στην απόφαση του Δημάρχου να παραχωρήσει τη διαχείριση στο ΚΤΕΛ, λέγοντας ότι:

Δεν υπάρχει κανένα νομικό εμπόδιο για τη δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας από τον Δήμο.

Η κάλυψη του κόστους δύο οδηγών μπορεί να γίνει από τη δημοτική εταιρεία «Δημοπράκτος», με μικρότερο κόστος από μια συναυλία.

Η επιλογή αυτή στερεί από τον Δήμο ένα βασικό εργαλείο αστικής κινητικότητας και κυκλοφοριακής αποσυμφόρησης.

Ζήτησε δε το θέμα να επανέλθει σε επόμενη συνεδρίαση και να αποφασιστεί από το Δημοτικό Συμβούλιο, όχι από τη Δημοτική Επιτροπή.

«Πράσινη Πόλη»: Χάθηκε στρατηγική ευκαιρία

Η δημοτική παράταξη «Πράσινη Πόλη» κατήγγειλε δημόσια την πρόθεση του Δήμου να παραχωρήσει τη λειτουργία των λεωφορείων στο ΚΤΕΛ, κάνοντας λόγο για έλλειψη πολιτικής βούλησης και απαράδεκτη σύμβαση.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της παράταξης:

“Η τροποποίηση της σύμβασης με το Βαρδινογιάννειο Ίδρυμα (Β.Ι.) και εμμονή του κ.Σταυρέλη για συνεργασία με το ΚΤΕΛ, δείχνει έλλειψη πολιτικής βούλησης να αποκτήσει ο Δήμος Κορινθίων αυτονομία και να προσφέρει ένα πραγματικά δημοτικό και πράσινο μέσο μετακίνησης στους δημότες μας.
Η πόλη μας παραμένει χωρίς Δημοτική Αστική Συγκοινωνία, ενώ η νομοθεσία επιτρέπει ρητά τη δημιουργία της.
Χάνεται μία στρατηγική προτεραιότητα διότι η προτεινόμενη σύμβαση με το ΚΤΕΛ, στερεί από την Κόρινθο τη δυνατότητα να συνδέσει το κέντρο της πόλης με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο και την Αρχαία Κόρινθο.
Ένα έργο που θα διευκόλυνε καθημερινά χιλιάδες δημότες, θα μείωνε την κυκλοφοριακή συμφόρηση και θα προωθούσε την τουριστική ανάπτυξη”.

Το θέμα αναμένεται να απασχολήσει το Δ.Σ. αφού παραμένει ζητούμενο στην κοινωνία.

 

 

 

Related Posts

0 comments
UncategorizedΚΟΣΜΟΣ

Άνοιξε η Ράφα: Ξεκίνησε η είσοδος ανθρωπιστικής βοήθειας στη Γάζα

0 comments
Uncategorized

Χρ. Βλαχοπάνος: Σημαντική συνάντηση για την ανέγερση του νέου Μεγάρου της Αστυνομίας – Δυσαρέσκεια για την απουσία της Περιφέρειας (βιντεο)

0 comments
UncategorizedΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Έτοιμα τα σχολεία του δήμου Ξυλοκάστρου Ευρωστίνης για τη νέα σχολική χρονιά

Share this

  

About author

Τζένη Σουκαρά

Related Posts

0 comments
UncategorizedΚΟΣΜΟΣ

Άνοιξε η Ράφα: Ξεκίνησε η είσοδος ανθρωπιστικής βοήθειας στη Γάζα

0 comments
Uncategorized

Χρ. Βλαχοπάνος: Σημαντική συνάντηση για την ανέγερση του νέου Μεγάρου της Αστυνομίας – Δυσαρέσκεια για την απουσία της Περιφέρειας (βιντεο)

0 comments
UncategorizedΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Έτοιμα τα σχολεία του δήμου Ξυλοκάστρου Ευρωστίνης για τη νέα σχολική χρονιά

0 comments
UncategorizedΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Πράσινη Πόλη: Η πολιτική αδράνεια της Δημοτικής Αρχής για το νερό

Tags

  • NEWSROOM
  • select

Leave a Reply Cancel reply

Επικοινωνία

JennysWorld: info@jennysworld.gr

Τζένη Σουκαρά: soukarat@gmail.com

Got a hot tip? Send it to us!

    Your Name (required)

    Your Email (required)

    Subject

    Your Message

    Got a hot tip? Send it to us!

      Your Name (required)

      Your Email (required)

      Video URL

      Attach Video

      Category
      SportNewsTechMusic

      Your Message