Συνεχίζει την απεργία πείνας ο Πάνος Ρούτσι – Επιμένει για τις τοξικολογικές εξετάσεις
Στην πλατεία Συντάγματος, μπροστά από τη Βουλή όπου είναι γραμμένα τα ονόματα των 57 θυμάτων στα Τέμπη, εξακολουθεί να βρίσκεται ο Πάνος Ρούτσι, πατέρας του αδικοχαμένου Ντένις Ρούτσι, συνεχίζοντας την απεργία πείνας για 17η ημέρα.
Ο κ. Ρούτσι επιμένει στο αίτημά του για διενέργεια τοξικολογικών εξετάσεων στη σορό του παιδιού του, πέρα από την εκταφή για τον έλεγχο DNA για τον οποίο η Εισαγγελία Πρωτοδικών Λάρισας έχει ανάψει το πράσινο φως.
Η υγεία του βρίσκεται σε κίνδυνο, καθώς βρίσκεται στην 17η ημέρα απεργίας πείνας, με το αίτημα να γίνει εκταφή της σορού του γιου του Ντενίς, ώστε να γίνουν εξειδικευμένες εξετάσεις όπως οι τοξικολογικές, για να ερευνηθεί η αιτία θανάτου και όχι μόνο εξετάσεις DNA.
Το πρωί της Τετάρτης (1/10) ο Πάνος Ρούτσι, για λόγους ασφαλείας, προληπτικά, μεταφέρθηκε σε ξενοδοχείο λόγω κινητοποιήσεων. Ωστόσο, παραμένει στο Σύνταγμα και δεκάδες άνθρωποι έρχονται συνεχώς για να του εκφράσουν τη συμπαράστασή τους.
Όπως αναφέρουν οι γιατροί που τον παρακολουθούν, ο κ. Ρούτσι έχει ήδη χάσει το 18-20% της μυϊκής του μάζας, ενώ το ζάχαρό του έχει πέσει σε επικίνδυνα χαμηλά επίπεδα. Συνεπώς κινδυνεύει να υποστεί λιποθυμικό επεισόδιο ανά πάσα στιγμή.
Υπενθυμίζεται, πως ο κ. Ρούτσι αρνείται να νοσηλευθεί σε νοσοκομείο, καθώς επιθυμεί, να συνεχίσει την απεργία πείνας, αρνούμενος να ακολουθήσει τις συμβουλές των γιατρών.
Την ίδια στιγμή, την ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται τελικά η εκταφή της σορού του Ντενίς Ρούτσι.
Σύμφωνα με πληροφορίες, αρχικά είχε οριστεί η Παρασκευή (3/10) ως η ημέρα που θα λάμβανε χώρα η εκταφή, ωστόσο υποβλήθηκε αίτημα της πληρεξούσιου δικηγόρου του Ζωής Κωνσταντοπουλου για ορισμό τεχνικών συμβούλων.
Η δικονομική αυτή ενέργεια είχε ως αποτέλεσμα την ολιγοήμερη αναβολή της εκταφής, έως ότου απαντηθεί και το σχετικό αίτημα.
Την ίδια ώρα, η πρόεδρος Εφετών Λάρισας έδωσε το «πράσινο φως» για τον άμεσο προσδιορισμό της δίκης, που αφορά σε 36 μη πολιτικά πρόσωπα που θα καθίσουν στο εδώλιο.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι στη χώρα μας βρίσκεται και η Ευρωπαία εισαγγελέας, Λάουρα Κοβέσι, η οποία προγραμματίζει να παραχωρήσει και συνέντευξη Τύπου, όπου σκοπεύει να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις –μεταξύ των οποίων για τα Τέμπη και τον ΟΠΕΚΕΠΕ.