Ισχυρό μήνυμα ενάντια στο νομοσχέδιο — Μαζική συγκέντρωση και πορεία με πρωτοβουλία του Εργατικού Κέντρου Κορίνθου

Ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Κώστας Κατεμής, στην ομιλία του προς τους συγκεντρωμένους, τόνισε την αποφασιστικότητα των εργαζομένων «να διεκδικήσουμε τη ζωή μας πίσω» και να μην αποδεχθούν την περαιτέρω φτωχοποίηση και την επέκταση των ωρών εργασίας. «Θέλουμε να ζούμε με αξιοπρέπεια — όχι να δουλεύουμε 13 ώρες», είπε χαρακτηριστικά, καλώντας σε μαζική αντίδραση ώστε να αποτραπεί η ψήφιση του νομοσχεδίου.

Η πορεία κινήθηκε κεντρικούς δρόμους της πόλης, με συνθήματα κατά των κυβερνητικών πολιτικών και αναφορές σε συλλογική αντίσταση. Σε δηλώσεις του ο πρόεδρος υπογράμμισε ότι «αν τελικά το νομοσχέδιο ψηφιστεί, θα συνεχίσουμε τον αγώνα στους δρόμους και στους χώρους εργασίας — έχουμε τη δύναμη να το ανατρέψουμε».


Το Εργατικό Κέντρο Κορίνθου ανακοίνωσε ότι θα ακολουθήσουν νέες παρεμβάσεις εφόσον προχωρήσουν οι κυβερνητικές πρωτοβουλίες που, όπως καταγγέλλουν, πλήττουν τα εργασιακά δικαιώματα.